Om meg

Bildet mitt
Wannabe triatlet og mosjonistløper som ikke har, men tar seg tid, til trening. Og det er for det meste det denne bloggen handler om. Treninga jeg får til i hverdagen. Trening, på godt og vondt, og veien mot små og store mål- nå IRONMAN HAUGESUND 70.3 og FRANKFURT MARATON i 2014... og litt hist og her underveis!

fredag 26. november 2010

Løpe-date

Man stifter nye bekjentskaper under de underligste omstendigheter. Idag har jeg testet en ny arena; bloggerverden. Det har seg sånn at når man blogger, er man gjerne  i overkant interessert i ett tema, og søker seg  til andre med liknende interesser.
På denne måten møttes Marit og jeg. Våre veier krysset på SATS også, men det er løpegleden som brakte oss sammen.

Idag hadde vi avtalt å løpe hjem fra jobb.
Selv endene fryser

På Vaterland bru møttes to frosne og spente jenter; hvordan blir det å løpe og bli kjent på en og samme gang, i - 10 grader  opp en  laang bakke? Jeg for min del håpet på at Marit var ineressert i å komme hjem, ikke nødvendigvis å komme hjem fort.

Sprek og blid, my kind 'a girl!
Og det ble en veldig hyggelig tur. Skravla gikk, og selv Kongsveien kjentes lett med selskap. Føret var ikke verst, noen isete partier her og der, men helt ok uten brodder. Tempoet er kanskje ikke noe å skrive hjem om, men vi var vel skjønt enige om at man må ha noen rolige turer også.

Og hjem kom jeg, passe sliten og bittelitt kald, men veldig fornøyd. Jeg fikk løpt og skravla; og håper at dette kan være starten av et hyggelig og sporty løpefellesskap! For å løpe er bra, og dele det med noen: enda bedre!

2 kommentarer:

  1. Takk for turen! Føltes som jeg fløy opp Kongsveien :) Virkelig hyggelig, må så absolutt gjentas!

    SvarSlett
  2. Dette så kjempehyggelig ut :)

    SvarSlett