Om meg

Bildet mitt
Wannabe triatlet og mosjonistløper som ikke har, men tar seg tid, til trening. Og det er for det meste det denne bloggen handler om. Treninga jeg får til i hverdagen. Trening, på godt og vondt, og veien mot små og store mål- nå IRONMAN HAUGESUND 70.3 og FRANKFURT MARATON i 2014... og litt hist og her underveis!

mandag 13. juni 2011

Sightseeing i løpesko

Helt nye sådanne! Jeg har kjøpt to par nye sko, Brooks Ghost 3 og Brooks Launch. Ghost er med mer demping og Launch er i kategorien lettvekt. De førstnevnte fikk være med på tur idag.

Litt nytt, bla. to par sko og triathlondrakt
Mine reisevenninner var noe redusert i formen idag, men jeg var tidlig våken og bestemte meg for en løpetur mot Brooklyn Bridge. Alt er godt tilrettelagt for både sykling, løping, rollerblades mm., så jeg var definitivt ikke alene ute.
Jeg tok meg god tid og kunne nyte nydelige omgivelser og en hel del severdigheter.

Ser du hun vinker, langt der borte?

Wall Street
Etter litt knot hit og dit, kom jeg meg endelig opp på Brooklyn Bridge, jeg og ca. en million andre turister. men fint var det.
Sola var høyt på himmelen før jeg kom meg mot hotellet igjen. Den lille håndholdte drikkeflaska var tom forlengst, men jeg hadde heldigvis med noen dollar, og var så lur at jeg kjøpte meg en Snapple. Uten fett, uten sukker, uten noe annet enn farge og smak faktisk. Og dermed også uten energi...

Det ble en fin tur

og imorgen skal Ingunn bli med!

3 kommentarer:

  1. Flott morgenøkt, og flotte bilder:-)

    SvarSlett
  2. Elsker løpesightseeing! Helt klart beste måte å utforske nye steder på. Og er man tidlig oppe får man gjerne sjekket ut enkelte attraksjoner før resten av turistene har stått opp. Grattis med nye sko!!

    SvarSlett
  3. Heldiggrisen. Kos deg masse i NY. Jeg er bare så misunnelig.

    SvarSlett