Om meg

Bildet mitt
Wannabe triatlet og mosjonistløper som ikke har, men tar seg tid, til trening. Og det er for det meste det denne bloggen handler om. Treninga jeg får til i hverdagen. Trening, på godt og vondt, og veien mot små og store mål- nå IRONMAN HAUGESUND 70.3 og FRANKFURT MARATON i 2014... og litt hist og her underveis!

fredag 27. april 2012

Jeg skal bruke alt av lungekraft...

...på å heie på alle sprekinger som stiller på løp imorgen. Skal faktisk heie så ivrig og entusiastisk at det høres helt til Larvik:-)
Fra Sentrumsløpet 2011. Ikke så fornøyd som jeg ser ut...

Selv velger jeg å holde fokus på lange løp, og stikker på en. ca 33 km lang skogstur imorgen tidlig sammen med en jente som jeg pratet litt med på langturen fra Hakadal og innover mot Oslo. Greit å ha noen å skravle med, regner med å være på bena i ca. 3 timer. Og greit å ha en som kan ringe etter Røde Kors eller noe dersom jeg segner om.

Vis større kart

Dette er turen som er planlagt for imorgen, minus ca. 3 km. Les mer her.

Men senere på ettermiddagen regner jeg med å være fit for fight, stikke innom Oslo Sportslager etter eventuelt noen nye løpesko (tilbud på Asics) og deretter heie, motivere, beundre og skråle alt jeg bare kan et sted rundt Rådhuset.
Go, go, go! En fot forann den andre, la kroppen jobbe for deg, flytt fokus til armene når bena sliter, ikke tenk, løp!

8 kommentarer:

  1. Klok prioritering. Goooood langtur!! (c:

    SvarSlett
  2. Takk for tipset. Vet ikke hvordan å løpe 10 km konkurranse. Liksom for lang til å satse alt fra starten av og for kort til å løpe komfortabel. Løp på 53 min undet halvmaraton, jeg må nok løpe fortere i dag siden jeg meldte meg på den gruppa som skal løpe på under 50 min.lykke til med langturer. Jeg må løpe 32km en dag neste uke. Blir en ensomt affære

    SvarSlett
  3. Ahh, det var langt, men det er mer å hente :-D

    SvarSlett
  4. Veldig bra heiing! Imponert at du orket det etter en så lang tur :) Gleder meg til å høre om den! (Og synes i ettertid at du prioriterte veldig smart... ;) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg husker Sentrumsløpet fra ifjor så altfor godt, store forhåpninger og ditto skuffelser.
      Men jeg klarer altså ikke å fokusere både fart og mengde/ langturer i en og samme periode, såpass ærlig må jeg være. Og soiden maraton nå er målet for 2012, så får jeg satse på det helt, ikke stykkevis og delt.

      Slett
    2. 33 km - well done. Hvordan gikk turen, synes du? Spent på rapport nå:-)

      Slett
  5. Hm, du tok det valget jeg skulle tatt. Jeg løp nemlig bare opp bak slottet før jeg snudde og ruslet ned igjen. Håper langturen ble fin. Jeg løp min på søndag, så da ble alt bra igjen.

    SvarSlett